Dostawa
Nasza dostawa jest bezpłatna!
Dostarczamy nasze produkty firmą kurierską na adres wskazany w zamówieniu. Uwaga, nie wysyłamy naszych produktów zagranicę.
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Na podany w zamówieniu numer telefonu otrzymasz wiadomości tekstowe w tym:
Powiadomienie na dzień przed dostawą
Powiadomienie w dniu dostawy z 1-godzinnym przedziałem czasowym
Interaktywną opcję wyboru alternatywnej daty dostawy
Interaktywną opcję wyboru punktu odbioru
- Firma kurierska powiadomi Państwa o dostawie smsem na podany w zamówieniu numer komórkowy oraz prześle potwierdzenie z aktywnym linkiem do śledzenia przesyłki również drogą mailową.
- Prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym są Państwo dostępni dla kuriera w godzinach 10.00 - 16.00.
- Firma kurierska podejmuje 2 próby dostarczenia towaru. W przypadku jego nieodebrania podczas tych prób nastąpi zwrot towaru do magazynu Sprzedającego. Ponowne dostarczenie towaru na życzenie Kupującego może być odpłatne.
- Jeżeli istnieje ryzyko nieobecności pod adresem domowym prosimy o rozważenie skierowania dostawy na adres pracy.
- Wszelkie zmiany adresu w trakcie realizacji zamówienia są możliwe. Jeżeli zmiana adresu następuje zaraz po złożeniu zamówienia wtedy prosimy o przesłanie informacji z dyspozycją nowego adresu drogą mailową - kontakt@velux.pl. Natomiast jeśli towar jest już w dostawie, wtedy wszelkie zmiany adresu są możliwe pod aktywnym linkiem otrzymanym w potwierdzeniu dostawy przewodnika.
- VELUX Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Kupującego, które mogą uniemożliwić dostarczenie towaru.
Kontakt
Telefon: +48 221 034 039
Email: kontakt@velux.pl
Godziny pracy Działu Obsługi Klienta
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.